Založ si blog

Obyčajná..

 

Zvykla som si. Zvykla som si, že každé ráno je obyčajné a rovnaké. Ranná šálka kávy v kuchyni pri otvorenom okne, počas každého ročného obdobia bez rozdielu počasia. Niekedy to má za následky uslzené oči, upchatý nos a neprirodzene ružové líca, ktoré rozpálila horúčka. Popri tom pozerám von a premýšľam či ma čaká niečo neobyčajné v mojich inak celkom obyčajných dňoch.

Má to jeden háčik, moje rovnaké rána sa postupne prelínajú do rovnakých dní a nocí, takže v konečnom dôsledku ma nikdy nič „ neobyčajné“ nečaká . Vo všeobecnosti sa stretávam s názormi, že rutina je oslobodzujúca. To isté tempo zaradené a zosúladené vo všetkých oblastiach života. Pripúšťam, ten pocit, že Vás nič vo vašom pevne nalinkovanom živote, kde nie je miesto na nič neznáme nedokáže prekvapiť, je niekedy viac ako vítaný. Mám rada svoj život, svoje obyčajné dni, viac ako obyčajných priateľov, medzi ktorými sa nájdu samozrejme aj exemplárne príklady ktorým neverím ani nos medzi očami. Mám rada svoj život, aj keď ho istým spôsobom v podstate nenávidím. Nenávidím svoje problémy, myšlienky a pochybnosti, to čo má v živote každý z nás pretože nie sme dokonalé bytosti, ale len obyčajný ľudia. Máme pekné chvíle, ktoré striedajú tie zlé. Nikdy nás neminú, naopak skôr či neskôr dostihnú. V čase tých pekných by bolo preto, priam ideálne, rýchlo a čo najkratšou cestou pekne spomaliť a predĺžiť všetko čo sa dá. Pomaly a dlho je predsa pekné a príjemné. Taká dlhá pomalá intenzita prežívania. To by som chcela. Som scenárista, režisér aj hlavná postava vo svojom živote každý jeden deň, no akosi nikdy neviem spomaliť, alebo nechcem? Môžem si stále hovoriť, že zajtra budem môcť, lebo sa každý dnešok aj tak premení na zajtrajšok môjho nepovoleného včerajška.

Skúšam to každý deň, bez predlohy .. kým si nenapíšem nový scenár svojho „obyčajného“ zajtrajška …

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

analee

Napísala som stovky slov, najprv len tak pre seba ..možno preto, lebo som to nemala, alebo skôr nechcela nikomu povedať ..možno preto, lebo som potrebovala tichého poslucháča, ktorý sa mi nebude miešať svojimi radami do života ..potrebovala som sa len vyrozprávať zo svojich neobyčajne obyčajných dní.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 919x
Priemerná čítanosť článkov: 919x

Autor blogu

Kategórie

Archív